შეკითხვა ექიმს

გამოაგზავნეთ შეკითხვა

თქვენს შეკითხვებს უპასუხებენ ჩვენი კლინიკის მაღალკვალიფიციური ექიმები. სრულიად უფასოდ მიიღებთ ამომწურავ ინფორმაციას თქვენთვის საინტერესო ნებისმიერ საკითხზე.



შეკითვა ექიმს

ექიმთან ხშირად დასმული შეკითხვები


დაუდგენელი დიაგნოზი

05 თებერვალი 2018

კითხვა: ვარ 63 წლის,3 წლის წნი გავიკეთე სტენიტირება გულის სისხლძარღვებზე. ამ მხრივ თითქოს არამიშავს, მაქვს ფარისებრი ჯირკვლის 7 კვანძი ჯერჯერობით ზომები ნორმალურიაო, ვარ დინამიკაში დაკვირვებებზე. მაგრამ მაწუხებს ხშირად თავის სიმძიმე, გულის რევის შეგრძენბა, ჰაერის უკმარისობა ,ოღონდ დაკეტილ სივრცეში, მაცხელებს, ხან მაციებს და მაქვს კანის უსიმპტომო ქავილი, შაქარი არ მაქვს, ყურის შუილები მაწუხებს ხშირად, სმენაც ცოტა დამიქვეითდა. კოორდინაცია მიჭირს ხან.კიდევ დადგენილი მაქვს გასტრიტი და ხლეცისტიტი. ვმკურნალობ, კენჭი არ მაქვს. ოსტეოქონდროზი და რევმატიული ვარ. რა ნაწილში უნდა მივაქციო უფრო ყურადღება და რა სახის გამოკვლევები უნდა ჩავიტარო, მადლობ.

იხილეთ პასუხი

დოლიქოსიგმა

05 თებერვალი 2018

კითხვა: გამარჯობათ, მაწუხებს შეკრულობა,ნაწლავის არსრული დაცლა,მუცლის შებერილობა,სიმძიმე კუჭის არეში დამიდგინეს დოლიხოსიგმა და მითხრეს რომ განუკურნებლი დაავადება მჭირს. მუდმივად მაწუხებს ბოყინი და ძალიან ცუდი შეგრძნებბი მაინტერესებს რა კვლევებს მირჩევთ თქვენ?

იხილეთ პასუხი

ფილტვის თრომბოზი

05 თებერვალი 2018

კითხვა: გაკეთბული მაქ კუჭის რეზექცია და საყლაპავი მილის ორმხრივი თიაქრის ოპერაცია ოპერაცის შემდეგ ჩამიდგა ფილტვებში წყალი ორკვირასჰი მქონდა ძლიერი ტკივილები და მიტხრეს ფილტვებში ტრომბი მკურნალობ ორტვენახევარია უკვე ვსვავ ქსარელტოს თუშეიძლება ტქვენტან გავიარო კონტროლი ამ დიაგნოზით

იხილეთ პასუხი

ჭიპის თიაქარი

05 თებერვალი 2018

კითხვა: ერთი თვე იქნება შევნიშნე ჭიპის გვერდით მარცხენა მხარეს ხელის გულის ოდენა სიმრგვალე გამოიკვეთა. განსაკუთრებით დილით უჭმელზე მეტყობა. ხელის დადებით სიმაგრე არ შეინიშნება მაგრამ მუდმივად მაქვს. არ მტკივა. . შესაძლებელია თუ არა ეს თიაქარი იყოს

იხილეთ პასუხი

დაუდგენელი დიაგნოზი

05 თებერვალი 2018

კითხვა: გამარჯობა, ვარ 21 წლის გოგო,2017 წლის გაზაფხულზე დამწეყო კანის ქავილი.ტემპერატურა ნორმაშია,კანის ფერი იგივე,ზოგჯერ ქავილიმდე მაქვს წვის შეგრნება კანზე,რომელსაც ვერაფრით ვშველი.დერმატოლოგმა დამინიშნა პრეპარატი "ატარაქსი 25მგ",რომელიც მხოლოდ ორი დღით მიქრობს ქავილისა და წვის შეგრძნებას,მაგრამ პრობლემა ისევ იგივეა. როგორც კი ამ პრეპარატის მიღებას ვწყვეტ,ქავილი(გამონაყრისა და რაიმე სხვა ნიშნის გარეშე) ისევ მეწყება.ახლახანს კი ენაზე შევამჩნიე თთრი ნადები,რომელსაც ახლავს უსიამოვნო სუნი. იქნებ მირჩიოთ დაახლოებით რისი ბრალი შეიძლება იყოს და რომელ კონკრეტულად რომელ ექიმს მივმართო დახმარებისთვის.

იხილეთ პასუხი

ოპერაციები ნაღვლის ბუშტზე

05 თებერვალი 2018

კითხვა: გამარჯობათ მაინტერესებს თქვენს კლინიკაში რა ჯდება ნაღვლის ბუშტიდან კენჭის ამოღების ოპერაცია ?

იხილეთ პასუხი