ენდოკრინოლოგია

ექიმთან ხშირად დასმული შეკითხვები - ენდოკრინოლოგია


კოლოიდური კვანძი - ენდოკრინოლოგია

18 დეკემბერი 2018

კითხვა: გამარჯობა , გავიკეთე ბიოფსია და დასკვნაში წერია კოლოიდური კვანძი (ფოლიკულური ეპითელის ჰიპერპლაზიით). არ მაქვს საშვალება რომ ენდოკრინოლოგთან მივიდე ძალიან გთხოვთ მითხარით რას ნიშნავს კოლოიდური კვანძი.

იხილეთ პასუხი

თავბრუსხვევა - ენდოკრინოლოგია

14 დეკემბერი 2018

კითხვა: გამარჯობა, გამუდმებით თავრუსხვევის შეგრძნებას რა შეიძლება იწვევდეს? სისხლის მიმოქცევის პრობლება არ მაქვს. და გულისცემის გახშირება ფარისებრის პრობლებას თუ შეიძლება დავუკავშიროო?

იხილეთ პასუხი

პროლაქტინი - ენდოკრინოლოგია

14 დეკემბერი 2018

კითხვა: მოგესალმებით! პროლაქტინი მქონდა აწეული და დოსტინექსის მიღების შემდეგ ნორმაშია! შესაძლებელია ისევ განმეორდეს პროლაქტინის ნორმის დარღვევა? (რა თქმა უნდა ორი თვეა აღარ დამილევია დოსტინექსი)

იხილეთ პასუხი

ჰისტურიზმი - ენდოკრინოლოგია

12 დეკემბერი 2018

კითხვა: გამარჯობა,მაინტერესებს რა შეიძლება გახდეს ჭარბთმიანობის მიზეზი.ვარ 30 წლის და დაახლოებით 25 წლამდე როგორც ყველა ნორმალურ ადამიანს იმ რაოდენობით მქონდა.არანაირ წამლებს არ ვიღებ.წონა ნორმალური მაქვს ,63 კგ.თუმცა ბოლო ერთ წელიწადში 6 კგ მოვიმატე.

იხილეთ პასუხი

გოჯი ბერი - ენდოკრინოლოგია

03 დეკემბერი 2018

კითხვა: გამარჯობა. წლებია ვღებულობ ანტიდეპრესანტს (ესციტალოპრამი 10მგ) სომატოფორმული აშლილობის გამო. მაწუხებს ასთენია, ქრონიკული დაღლილობა და ა.შ. შეიძლება თუ არა ანტიდეპრესანტთან ერთად მივიღო ბიოდანამატი - გოჯი კენკრას კაფსულები (goji berry)? ანოტაციაში მითითებულია, რომ შეიძლება ურთიერთქმედებაში მოვიდეს შემდეგი ჯგუფის წამლებთან: ანტიკოაგულანტები, წნევის დამწევები, დიაბეტის დროს მისაღები პრეპარატები. არაფერია ნათქვამი ანტიდეპრესანტთან ერთად მიღებაზე.

იხილეთ პასუხი

ვიზიტი ენდოკრინოლოგთან - ენდოკრინოლოგია

24 ნოემბერი 2018

კითხვა: გამარჯობა. ვარ 17 წლის მაწუხებს უძილობა, მუდმივი დაღლილობა, თავის ტკივილები, საშინელი თმის ცვენა და პლიუს ამას მაწუხებს გულის გამუდმებული ჭვალვა რომელიც რატომღაც საბოლოოდ მთელს გულმკერდზე გადამდის და მტკივა ზედა კიდურებიც, ხშირია როცა ისე მტკივა რო მგრძნობელობას ვკარგავ ზედა კიდურებში. მივაკითხე კარდიოლოგს და დამინიშნა ვამელანი და ნუროფენი ტკივილის შემთვხვევაში. დავამთავრე მკურნალობის კურსი თუმცა გულის ჭვალვა და კიდურების ტკივილი მაინც მაწუხებს. მაინტერესებს რა უნდა ვქნა, რომელ ექიმს მივმართო და რომელი გამოკვლევით დავიწყო მიზეზის აღმოჩენა. მადლობა

იხილეთ პასუხი

გამოაგზავნეთ შეკითხვა

თქვენს შეკითხვებს უპასუხებენ ჩვენი კლინიკის მაღალკვალიფიციური ექიმები. სრულიად უფასოდ მიიღებთ ამომწურავ ინფორმაციას თქვენთვის საინტერესო ნებისმიერ საკითხზე.



შეკითვა ექიმს